Wśród gier skacze morth - Beemov, czyli gry dla dziewczyn.


    Pierwszy raz tak nietypowa forma materiału, do którego zachęcam. Odpowiadając na pytania, które mogą paść - tak, naprawdę mam taki głos. Mikrofon co prawda trochę zmienia, ale pomimo wszystko brzmię równie babsko, co możecie usłyszeć. I tak, mam dwadzieścia lat. I tak, jestem chłopakiem. Nie pokażę Wam dowodu osobistego, bo to by było lekką przesadą, ale z całą pewnością jestem tym, kim jestem. Nagranie powstało wówczas, gdy miałem problemy z klawiaturą i nie była ona sprawna. Niestety z braku czasu dodaję materiał dopiero teraz.

    Dziś mowa o firmie Beemoov, a raczej grach, które są ich dziełami, a które głównie tytułowane są dla płci pięknej. W teorii. W praktyce, bywa różnie. Próbuję ustalić odpowiedź na pytanie "Dlaczego dziewczyny grają w tego typu produkcje?".
    Jak w filmiku można usłyszeć (jest to audiolog, trwający 25 min.) są oni autorami trzech tytułów: Miss Fashion, Słodki Flirt i Cromimi. O co chodzi w grach, możecie posłuchać na nagraniu.


Dajcie znać co sądzicie o tej nietypowej formie.

1 komentarz:

  1. Mnie tylko zaciekawił Słodki flirt. Przeszłam wszystkie wychodzące odcinki i czekam na kolejne. Może i PA jest nie wiele, ale gdyby się grało w ,,bitwa na poduszki'', była by szansa zdobyć ich więcej. Niektóre moje znajome też grają w tą grę. A dlaczego? No jak to dlaczego. Jedno słowo - chłopacy. Każda ma swojego ulubieńca i broń Boże, by dwie przyjaciółki nie miały tego samego O_O Ja osobiście do teraz mam dylemat. Najpierw moim naj był Nataniel, potem Lysander, później Kastiel, a teraz Armin. Nie mogę się zdecydować i może to też jedno z zachęceń. Wystarczy kilka kwestii dialogowych i twój poziom w lovometrze rośnie, bądź maleje z jakimś chłopakiem. Czyli nie jest trudno kogoś ,,wyrwać'', albo zniechęcić.

    OdpowiedzUsuń

Kulturalnie, grzecznie, bo jak poleci bezpodstawna krytyka, to w łeb!

© Agata | WS | x x.